BŁĘDY W FORMULARZU
POPRAW POLA PODŚWIETLONE NA CZERWONO
Po wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji o promocjach będziesz
otrzymywać newsletter z najciekawszymi ofertami w naszym sklepie
W każdej chwili możesz z tego zrezygnować.
Dodatkowo, dostaniesz złotówkę zniżki przy każdym zamówieniu wyższym niż 20 zł.
Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez PPHU LUMINAR, będącego operatorem narzedziowy.pl, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej), ankiet oraz informacji handlowych w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204 ze zm.)
Za pomocą testera można zbadać zużycie cylindrów w silniku
Działanie urządzenia polega na doprowadzeniu do cylindra sprężonego powietrza i określenie procentowego spadku ciśnienia spowodowanego nieszczelnościami cylindra.Urządzenie wymaga zewnętrznego źródła zasilania sprężonym powietrzem (6 - 8 bar)
Przykładowe usterki możliwe do wykrycia testerem:
- uszkodzona uszczelka pod głowicą – powietrze ucieka przez sąsiedni cylinder lub przez układ chłodzenia
- uszkodzone pierścienie tłokowe – powietrze ucieka przez skrzynię korbową
- uszkodzony zawór ssący lub wydechowy – powietrze ucieka przez kolektor dolotowy lub wydechowy
Wyposażenie standardowe:
Manometr z reduktorem wyskalowany w procentach z przyłączem na szybkozłączkę